Co mediální trénink vlastně je?
Účelem mediálního tréninku je připravit klienta na kontakt se sdělovacími prostředky, a to od okamžiku, kdy mu novinář poprvé zavolá. Po absolvování tréninku bude klient vědět nejen jak komunikovat s novinářem, který ho osloví, ale také jakými způsoby získat pro sebe potřebnou publicitu.
Teoretickou část kurzu jsme sestavili na základě odborné zahraniční literatury v kombinaci s osobními praktickými zkušenostmi.
Workshop před kamerou je koncipován na základě konkrétních potřeb klienta, v rámci cvičného interwiev simulujeme skutečné situace, které při kontaktu s novináři mohou nastat. Formu i časový rozsah tréninku přizpůsobujeme potřebám klienta. V případě zájmu rozšiřujeme ve spolupráci s dalšími externími lektory některé kurzy například o rétoriku, styling, etiketu, psychologii.
Mediální tréninky jsou určeny všem, kteří se mohou ocitnou v centru pozornosti médií. Novináři by je neměli zaskočit nepřipravené. Naši klienti po absolvování tréninků znají mediální scénu i její zákulisí, vědí, na co se jich novináři mohou zeptat, a dokáží se na setkání s reportérem kvalitně připravit.