Mediální trénink

Naučíme vás praktické dovednosti nezbytné pro účinnou a efektivní komunikaci s novináři.


Co mediální trénink vlastně je?

Účelem mediálního tréninku je připravit klienta na kontakt se sdělovacími prostředky, a to od okamžiku, kdy mu novinář poprvé zavolá. Po absolvování tréninku bude klient vědět nejen jak komunikovat s novinářem, který ho osloví, ale také jakými způsoby získat pro sebe potřebnou publicitu.

Teoretickou část kurzu jsme sestavili na základě odborné zahraniční literatury v kombinaci s osobními praktickými zkušenostmi.

Workshop před kamerou je koncipován na základě konkrétních potřeb klienta, v rámci cvičného interwiev simulujeme skutečné situace, které při kontaktu s novináři mohou nastat. Formu i časový rozsah tréninku přizpůsobujeme potřebám klienta. V případě zájmu rozšiřujeme ve spolupráci s dalšími externími lektory některé kurzy například o rétoriku, styling, etiketu, psychologii.

Mediální tréninky jsou určeny všem, kteří se mohou ocitnou v centru pozornosti médií. Novináři by je neměli zaskočit nepřipravené. Naši klienti po absolvování tréninků znají mediální scénu i její zákulisí, vědí, na co se jich novináři mohou zeptat, a dokáží se na setkání s reportérem kvalitně připravit.
 

Komunikace s novináři

Novináři by Vás neměli překvapit nepřipravené!

Krizová situace

Nevěříte, že z krize může Vaše firma vyjít s nedotčenou či naopak lepší reputací?


 

Individuální konzultace


Příprava na konkrétní vystoupení v médiích

 

Všechny informace o klintovi považujeme za přísně důvěrné